Betingelser

Jeg er en ny kunde, hvordan handler jeg?

Alle varer du finder på vores side, kan købes online, medmindre andet er angivet. Klik på en vare du er interesseret i og klik herefter på knappen "Læg i indkøbskurven". Du kan nu lægge flere varer i kurven ved at finde dem på samme måde. Når du er færdig, klikker du på "gå til kassen".

Lager:
Vi er lagerførende med alle de varer du finder på vores hjemmeside. Dog kan det forekomme at enkelte varer er udsolgt. Man kan ikke bestille mere end vi har på lager. Du kan evt. kontakte kundeservice på email: kontakt@troldogblomst.dk for at høre, hvornår vi kan levere det ønskede antal.

Bestilling af vare:
Bestillinger foretages via hjemmesiden. Når du handler hos Trold & Blomst indgås aftalen på dansk. Når ordren er afgivet modtager du en automatisk ordrebekræftelse på den oplyste e-mail adresse. 

Fri fragt:
Vi tilbyder fri fragt ved køb over DKK 400,-.
Fragt på 19 kr - pakken bliver sendt som alm brev uden Track & Trace.
Fragt på 39 kr - Pakken vil blive sendt som pakke og der er Track & Trace på.

Betaling:
Alle vores priser er angivet i DKK og er inklusive 25% moms. Du kan betale med VISA kort, Dankort eller Mastercard. Når du har tastet dine leveringsoplysninger ind, vil du blive bedt om at taste dine kort oplysninger ind. Hvis du har nogle spørgsmål til betalingen, så skriv til os på kontakt@troldogblomst.dk

Varen jeg har købt er nu billigere, kan jeg få tilbage betalt differencen?
Vores hjemmeside bliver opdateret daglig, og det gør vores priser også, for altid at have de bedste priser og produkter til vores kunde. Vi kan derfor ikke kompensere for en allerede købt vare.

Hvilke betalings metoder accepterer troldogblomst.dk?
Følgende betalingsmetoder accepteres: Dankort / Kreditkortbetaling.

Hvornår trækker I pengene? 
Vi trækker først pengene, når ordren er afsendt og ikke før.

Får jeg en faktura?
Vi sender automatisk en faktura / kvittering til dig via email, såsnart købet er gennemført. 

Hvor hurtigt modtager jeg min varer?
Alle varer i vores webshop er lagervare, så levering sker som regel 1-3 hverdage efter bestilling er lavet. Træprodukter kan tage op til 3 uger. Alle varer sendes med Post Danmark. 

Kan jeg forvente af modtage min varer af flere omgange ( Delelevering )?
Alle varer er lagervare, så man kommer ikke til at vente på en evt. udsolgt vare. Der vil automatisk stå udsolgt ved varen når man gå ind og kigger på den ønskede vare.

Kan jeg bestille en vare som ikke er i jeres webshop ?
Det er desværre ikke muligt at reservere eller forudbestille varer. Kun varer som er tilgængelige online kan købes.

PostDanmark.
Levering sker med PostDanmark. Såfremt du ikke er hjemme til at modtage pakken, skal den afhentes på posthuset. 

Track & Trace.
Når din pakke er afsendt fra Trold & Blomst sender vi dig et Track & Trace nr. så du kan følge din pakke. Det er også det nr. du skal bruge, hvis du ikke er hjemme når posten kommer og du skal afhente din pakke på posthuset. Blot medbring nummeret og billedlegitimation. For at få track & Trace skal du betale 39 kr i fragt. Betaler du kun 19 kr bliver det sendt som alm brev og vil derfor tage op til 5 hverdage. 

Returnering af produkter.
Trold & Blomst yder 14 dages fuld returret på alle produkter undtagen træprodukter. De 14 dage tæller fra den dag varen modtages. Varen kan frit returneres, blot den er i samme stand som da den blev modtaget. Returfragten for varen der returneres skal betales af kunden. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen vil vi indenfor 5 hverdage refundere købsbeløbet til din konto. Man kan også fortryde sit køb, ved at nægte modtagelsen af varen fra postmanden, så returneres den automatisk. Husk altid at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er sendt retur til os. 

Hvis kunden har fortrudt sit køb og vil havde bytte produktet til et andet produkt skal kunden selv betale for returfragten og fragt for det nye produkt. 

Returadressen er: Trold & Blomst, Bredgade 33 C, 1260 København 

Reklamation. 
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet. Trold & Blomst forpligtiger sig til at få varen repareret, ombyttet eller pengene tilbage afhængigt af situation. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Alle træprodukter laves i et naturmateriale. Derfor kan der forekommer små knaster og mørkere områder i træet på produktet ved udskæring.

Ved en reklamation bedes du gøre følgende:

Send en e-mail til kontakt@troldogblomst.dk med følgende omlysninger:
Navn,
Ordrenummer, 
Beskrivelse af fejlen.
Selve varen skal være tilbage i vores hænder igen. Da jeg skal kunne se hvilken fejl det er der er tale om. 
Husk at gemme dit ordrenummer til brug ved reklamationer.

Min pakke er beskadiget ved modtagelse, hvad gør jeg? 
Hvis din pakke er beskadiget ved modtagelse, er det meget vigtigt, at du åbner pakken foran postbudet. Hvis varen har taget skade, skal du nægte modtagelsen, da vi så får varen retur, og en ny bliver sendt, så snart vi har den i hænde. Vælger du at acceptere modtagelsen af pakken, så står du desværre selv med forsikringskravet mod Post Danmark.

Copyright.
Al billed- og tekst materiale på www.troldogblomst.dk er underlagt beskyttelse i henhold til ophavretsloven og må ikke anvendes i strid hermed. Overtrædelse heraf kan medføre krav om fogedforbud såvel som krav om erstatning, vederlag og godtgørelse. Endvidere forbeholdes øvrige rettigheder i henhold til anden relevant immateriel lovgivning tillige med rettigheder i henhold til markedsføringsloven.

Svartiden på e-mail.
Du vil senest få et svar indenfor 24 timer, men jeg bestræber mig på at svare din mail meget hurtigere end det.

Læs om fortrolighed her